StoRy

Thursday 8 September 2011

Nadi keHidupanKu

aku tertanye2 sendiri....knape aku bagi name blog aku sendiri sebagai "NADI KEHIDUPANKU"????adekah ia bermaksud bahawa blog nie merupakan nadi yg menggerakkan kehidupan aku????adekah kerana aku merasakan aku xkn hidup kalo xde blog????ish..ish..ish...musykil sebentar dengan diriku sendiri....jap2...mau dipikirkan sebentar...^___*....ape2 pown...pilihan aku menamakan blog aku sebagai "NADI KEHIDUPANKU" adelah terbit dri dlm hati yg paling dalam sekali...wah!!ayat apekah itu????hihihihi.......
pengalaman mendewasakan aku...kekecewaan yg aku alami 3 tahun yg lalu sgt memberi makna,pengertian yg paling dalam di lubuk hati aku.....dulu aku selalu merasakan tanpa dye,hidup aku mcm xlengkap....adatla kn bile berkasih...sumenye yg manis2 belaka...maka,disebabkan itu,selepas kekecewaan itu,selepas 3 tahun aku mengubati kekecewaan aku,aku mendapat semangat baru yg memberi kekuatan pada diri aku sendiri....mase kecewa,aku buat blog...tujuannya: melepaskan kekecewaan.....blog kedua: bertujuan menunjukkan semangat aku yg kian pulih.....tpi kali ini,hidup aku kembali ceria seperti sebelumnya...sebelum aku mengalami kekecewaan...mengapa????sebab aku dapat merasakan hidup aku akan lebih bermakna jika aku lebih menghargai diri aku sendiri....
cemane aku menghargai diri aku sendiri???aku letakkan dalam mind set aku bahawa itu kisah lalu yg perlu aku lupakan...bina hidup baru...jgn sesekali dibiarkan kekecewaan lalu menguasai diri sendiri....sayangi diri sendiri krn masih ade org lain yg lebih mengasihi aku daripada dye...pikirkan bahawa masih ade hati org lain yg memerlukan diri aku dlm hidup mereka....siapakah gerangannya??????xlain xbukan......my ABAH,EMAK,ALONG,ANGAH,UDA,ABANG CHIK,ADIK & ANAK2 SEDARA aku......mereka la tunggak kekuatan hidup aku....maka,dengan itu,aku menamakan blog aku sempena kasih sayang yg xterhingga aku buat mereka semua....krn mereka la yang membuatkan aku menghargai diri aku....yang membuatkan aky lebih menghargai kehidupan aku.....merekala "NADI kekuatan HIDUP aku".......
"setiap degup jantungku....setiap denyut nadiku....setiap hembusan nafasku...hanya KAMU yg aq ingati,yg aq sayangi,yg aq rindui & yg aq cintai....KAMUla sumber inspirasi kehidupanku...luv u alls till da' last of my breath....^_________^
gambar family di zaman muda...ketika aku berada di sekolah rendah.....^___*

2 orang anak sedara yg aku sayangi....TOYA & FIRA

nadi kekuatan hidupku.....luv u ABAH & EMAK......

mase convo degree...happy sebab semua ade....thanx sume!!!!!!!!

1 family di waktu raya....kamilah keluarga bahagia....amin....

3 org lagi anak sedare yg giler & nakal....

once again.....1 family sebelum ade toya & fira.....
 

No comments:

copyright@ nadikehidupanku.blogspot.com