StoRy

Sunday 18 March 2012

haTi seoranG waNita

salam........
hye sume bloggers.....
rindunye....dh lame xmenulis....
nape erk???ntahla...mungkin ketandusan idea dlam penulisan....mcm nie ade hati nk jdi novelis dulu.....hahaha
toksah beranganla wahai fariza....huhuhuhu

urm.....entry kali ini tetibe tersingkap blog lame yg dh xley nk bukak sendiri tu....huhuhu....
jumpe plak lagu nie.....ngeh ngeh ngeh.....
tetibe terimbau kenangan lalu....kenangan semsa diriku ditinggalkan oleh sang kekasih hati.....

wut??????????????????????????
hahahaha.....itu kenangan lalu....kenangan sewaktu dlm keadaan yg sgt2 tertekan....carenye meluah melalui blog.....but no worry....hari ini entrynye bukan mengenai kewalangan hati di saat itu....cume nk share sedikit lagu yg mengingatkan ku di kala hati ku kekeringan dulu.....hihihihi

so guys & gurls out there....
enjoy readings this entry.....
and jom kite nyanyi same2 lagu ini....untuk gadis2 dan remaja2 yg kedukaan hatinya di kala ini....
jgn menangis lagi....kerana anda hanya mengalami kekecewaan kecil di dunia sje....ingatla sentiasa pda TUHAN mu....percayala yg DIA sentiasa menyayangimu & bersamamu di mana sja anda berada..........
"aku wanita punya hati nurani…
Yang tak dapat dibohongi…
Pabila cinta tlah membutakan mata…
Dan membuat tuli telinga…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini… Cintaku ini anugerah terindah…
Dari yang Maha Kuasa…
Cintaku padamu tak pernah berubah…
Meskipun kita berbeza…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita….yang hanya perlu kau fahami…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…"
‘lagu ini mcm menyatakan rase hati aku dikala ini…..huhu…slh aku ke krn tdk dpt menerime hakikat ini….hakikat yg ternyate perlu aku laluinye walaupun aku xrela utk melaluinyer….dis is da’ 1st tyme aku terase skt mcm nie….hye krn seorg m’sia bername lelaki…’

last sentence kaler merah itu sye masih kekalkan nye....copy & paste from my old entry at mt old blog.....so,nothing hide & seek....hihihihi.....
nowadays,hati sya sudah pown terubat....Tuhan melepaskan seseorg dlm hidup kita kerana DIA lebih tahu siapa yg lebih sudi menerima diri kita seadanya kita....jgn pernah terlalu kecewa kerana pasti ada hadiah yg ALLAH s.w.t nk berikan pada kita.....

ALHAMDULILLAH....
hari ini sya sudah mempunyai seorg suami....yg tibe2 dtg dlm hidup sya....walaupun dia tidak romantik, tidak sehandsome, tidak pandai amik hati, tidak pandai berkata2 seperti yg kekasih dulu....tapi dia seorg yg menerima diri ini seadanya dia.....syukur yg tidak terhingga kerana TUHAN menganugerahkan diri ini seorg suami yg bertanggungjwb & understanding......satu perubahan ketara pda dirinya selpas mengenali diri ini ialah dia menjadi lebih PENYABAR.....

okey guys & gurls.....
till here my entry kali nie....
teruskan membace entry2 ku di lain kali, di lain hari yea.....

sehgga berjumpe lagi di lain masa, lain hari & lain tempat.............................

check it out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

copyright@ nadikehidupanku.blogspot.com