StoRy

Saturday 9 February 2013

7KalerPicture Like Contest

Bismilahirahmanirahim...

Salam kawan2 di dunia blogging ini....tgk tajuk entry boleh teka x???hihihi....

Actually, saya join pic like contest yang diadakan oleh photographer nie...try klik FB 7KalerPicture...ok dah???

Hihihihi....actually walaupun diaorg nie xseglamour seperti CandidSyndrome , CST Breed , Mukhriz Latif & Udey , and bla bla bla....hihihi...but gambar2 yang dihasilkan oleh mereka pown sgt menakjubkan...saya suka sgt2....cantik2 & suka la...hihihi

One day, terbace dekat home wall FB saya pasal contest yang diadakan oleh mereka nie...so,dengan rase keinginan yang amat tebal untuk mendapatkan khidmat mereka (hihihihi)...saya pown memberanikan diri untuk menyertai contest ini....


Contest : 7KalerPicture Like Contest

Syarat2 :
1. Hantarkan gambar anda serta pasangan anda (sudah berkahwin atau belum...tapi yang belum biarlah gmbr tu berpada-pada) yang paling best+ceria+sempoi dan kreatif ke contest.7KalerPicture@gmail.com
2. Share gambar anda yang telah diupload di FB 7KalerPicture kepada rakan-rakan anda & dapatkan like dari mereka semua
3. 3 Peserta yang mendapat Likes terbanyak akan dikira sebagai pemenang

Hadiah : 1 sesi photoshoot + album bernilai RM500.00

Tarikh Tutup : 25 Februari...


Jadi, di kesempatan ini, saya mohon jasa baik rakan-rakan blogger yang mempunyai FB untuk Likes gambar penyertaan saya ini...do vote for me kawan2...jasa baik kalian semua amat2 saya hargai...thanx a lot....>_____<

Klik pada pic dekat bawah nie & Likes yea....TQ kawan2....




No comments:

copyright@ nadikehidupanku.blogspot.com