StoRy

Sunday 13 January 2013

Giveaway Nadikehidupanku 2013: Setia Hujung Nyawa




Asalammualaikum & selamat sejahtera...

AHAD : 13 Januari 2013....Alhamdulillah....sejak join contest BRO HANIF & blogwalking & mengomen & mengadd blogger2...followers pown bertambah sikit...mungkin saye bukan seorang penulis yang baik....xmahir untuk mengupdate post2 yang menarik....xberkemampuan untuk mencurahkan idea yang unik untuk tatapan pembaca2 semua....tapi saye suka menaip/menulis/menceritakan apa sahaja.....

Terima kasih kepada new followers....tanpa kalian saya mmg putus asa....hihihi....tapi kini saya semakin bersemangat....dan untuk menambahkan semangat saya....saya berniat untuk memberikan yang terbaik kepada followers saya....ecececece.....

Dengan semangat baru selepas mendapatkan ilham dari blogger2 sedia ada, saya mengambil inisiatif untuk mengadakan segmen Giveaway kepada semua blogger2 yang mengenali & tidak mengenali diri ini.....saya masih baru,perlu banyak tunjuk ajar...mungkin daripada anda saya dpt belajar sesuatu....


Tiada apa sangat yang ingin saya berikan....ini sebagai permulaan....insyaAllah kalo mendapat sambutan saya akan teruskan usaha saya untuk memberikan kalian semua yang terbaik.....ok semua....inilah hadiah yang saya akan berikan....Naskah Cinta yang mengandungi buku "Surah Yaasin+Al-Ma'thurat+Asmaul Husna+Surah-surah Amalan"...


Pemenang ke-2 akan menerima kad topup : RM10 & ke-3 menerima kad topup: RM5......

Ok,apa yang perlu ada buat???hihihi.....oleh kerana saya ni peminat drama slot Akasia (isnin-Jumaat jam 7.00 petang), so ianya mestilah berkaitan dengan SETIA HUJUNG NYAWA....hihihihi.....

Apa yang kalian perlu lakukan ialah:
1)   1 gambar yang bertajuk "Setia Hujung Nyawa".....pemilihan gambar adalah berkaitan dengan diri kalian sendiri....mungkin boleh amik gambar kalian suami isteri / gambar family/ gambar kawan-kawan.....
2)  Tuliskan entry pendek apa yang maksud Setia Hujung Nyawa di sebalik gambar yang kalian letakkan itu.

Syarat penyertaan:
a)    Entri kalian mestilah bertajuk Giveaway Nadikehidupanku 2013: Setia Hujung Nyawa dan tepekkan banner dan link ke entri ini.
b)    Be as my Follower Friends (yang nie saya malu sikit nak request).
c)    Tag 2 rakan kalian.
d)    Tarikh tutup : 28 Februari 2013

Pemenang dipilih berdasarkan jumlah komen terbanyak dalam entri tersebut di blog anda.

Tiada niat tersembunyi di sebalik Giveaway ini selain dari bertujuan untuk menambahkan rangkaian rakan-rakan blogger dalam bloglist saya ini dan menghargai kalian sebagai rakan blogger saya.






2 comments:

Unknown said...

saya pun dah follow cikgu sebagaimana cikgu follow blog saya :) hihi

Ieja MdSah said...

tq dear....

copyright@ nadikehidupanku.blogspot.com