StoRy

Thursday 10 January 2013

JAKUN 1 : Print Screen

Assalammualaikum & selamat sejahtera semua.................>_<

Baru lepas duk angkat air naik turun tangga....nasiblah rumah xde air kan...kenalah jadi buruh kasar sekejap duk mengangkat air.....>_<...hilangkan kepenatan dengan update status.....

Actually saya agak jakun sikit hari ni....sebab pe????hahahaha.....sebelum nie saya xtau pown nk PRINT SCREEN.....hahahaha....kelakar....tapi duk tgk org leh masukkn pic wallpaper la....ish2....mcm baru kuar gua jea saya nie...masih di zaman paleolitik mungkin.....>_<

So,kepada sesiapa yang masih lum tau...mai mai....kita try2 dulu....hihihi

1st : cari button PrintScr ni kat keyboard, dah jumpa! bagusssssss... klik jer sekali



2nd : bukak Paint... tak tahu kat mana nak carik paint ni senang jer

         start >> All Programs >>Accessories >> Paint



dah bukak Paint ni, terus click Edit dan Click PASTE

3rd : bila dah PASTE tu, keluarlah gini, then terus click save as



4th : dah siappppppppp... jadik la gini, bila dah siap...



yeah!!!!!!!!!!!!!!!!...jadi pown....hihihi....memang saya sangat JAKUN....btw,i'm trying myself kan.....>_____<

2 comments:

Akupenghibur.com said...

wow cantik blog nie ..pink :) like

jommm join review nie :) =>http://www.akupenghibur.com/2013/01/panggilan-review-blog-gempak-by.html

Ieja MdSah said...

tq......tq....>_<

copyright@ nadikehidupanku.blogspot.com