StoRy

Monday 14 January 2013

Segmen 1: My Follower


Assalamualaikum wbt


Saya sentiasa berusaha untuk menjadi seorang blogger yang aktif...yang punya  ramai teman...dulu saya xtau pape...blogging just untuk diri sendiri...dalam usaha saya nak tambah ramai kenalan dalam rangkaian blogging ini, saya nak ajak kawan-kawan semua untuk join this very easy & simple segmen from Permata Biru..




Kenapa cakap easy....bak kata Permata Biru, tengok tajuk segmen pown dah leh tau it is simple & nice (saya tambah sendiri sbb mmg nice pown)....hihihi...

Ok,disini saya sertakan syarat-syarat yang dikeluarkan oleh tuan tanah untuk sesiapa yang berminat menyewa tanahnya...hihihi :

1. follow her & she will follow u back....
 2. buat satu entry bertajuk "segmen 1: my follower" 
3. dalam entry kita ini,kita kena masukkan link entry segmen TUAN TANAH ni, jumlah follower kita yang terkini(nk print screen pun boleh)--(segan sebab followe xramai...hihihi) dan ajak rakan-rakan lain join sama (so,saya nak tag la pada WHODER , YANA , BIELA, QILA
 4. copy & paste link entry yang telah kita hasilkan dekat bahagian komen entry tuan tanah tadi
 5. tuan tanah akan update senarai peserta dan kita yang join segmen nie HARUS/PERLU/MESTI/WAJIB follow semua peserta/blogger yang join segmen nie nanti
6. beberapa peserta bertuah akan dicari dr segmen nie..
7. tarikh tutup penyertaan:15 januari 2013 jam 12 tengahari. 


Tika tarikh menunjukkan angka 14 Januari 2013 & kala jarum jam ke arah 1.05 a.m, inilah jumlah follower friend saya....sangat sikit tapi thanx a lot kepada mereka kerana sudi menjadi rakan blogger saya....



Jadi, apa tunggu lagi wahai rakan-rakan....MAi la Jom kita support Segmen Permata Biru ini...moga kita dapat pa yang kita hajatkan=)


Wassalam....

7 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum..

Boing..boing...datang dari segmen yang sama..salam kenal ^-~♥

Unknown said...

Assalamualaikum..Singgah melawat dari segmen Permata biru.Happy blogging yeah :)

Kekzamanis said...

Hai Ieda! Salam perkenalan dari Mieza.. Datang melawat & follow sini dari segmen sama..

Follower ke #34

Jemput singgah ke blog Mieza juga ye..

http://pape-jer.blogspot.com/2013/01/segment-1-my-follower.html

Ieja MdSah said...

wsalam....tq...salam kenal...

Ieja MdSah said...

wsalam....tq...happy blogging jugak

Ieja MdSah said...

hai mieza...salam perkenalan....tq....ok,will follow u too...

PERMATABIRU said...

follower #35..sorry baru berkesempatan mengfollow semua peserta segmen permatabiru..thanks ekk..

copyright@ nadikehidupanku.blogspot.com